سه‌شنبه، دی ۰۷، ۱۳۸۹

از مصادیق همه چی آرومه...!

در تهران ساعت 10:45 دقیقه ی شب، یعنی سر شب
تهران تا جایی که می دانم شهری اشغال شده توسط دشمن خارجی نیست
و باز هم تا جایی که می دانم منع رفت و آمد شبانه ای در تهران اعلام نشده است
خبری هم از اعتراض خیابانی در این روزها نیست
ارتش سری ای هم به کار نیست در این شهر تا فعالیت شبانه کند
پس قرار دادن پست ایست و بازرسی در مرکز شهر و در یکی از میدان های اصلی و در ساعت 10:45 دقیقه شب چه مفهمومی می تواند داشته باشد!؟
آن هم توسط افرادی که قبلا لباس شان شخصی بود!! و حالا ملبس به لباس پلنگی شده اند!؟
ما که هنوز و با همه ی این ایست ها و بازرسی ها احساس امنیتی نمی کنیم در این شهر! پس این عزیزان امنیت برای که به ارمغان می خواهند بیاورند!؟
واقعا و حقیقتا که همه چی آرومه و ما همه خوشبختیم و خودمان خبر نداریم و آنهایی هم که خبر داریم، ناشکریم!!

۴ نظر:

  1. هر کاری کردم ان اول بنظرم نشد !!!!

    من که هر وقت این ها رو مینم از خودم بی خود شده و اگر کسی جلوم رو نگیره ( که به همکاراش توهین نشه ) حالشون رو میگیرم .
    واقعا تا نیم ساعت بعدش ان شب دارم فحش می دم یا اعصاب ندارم ...

    امنیت که هیچی نا امنی هم حس مینم

    پاسخحذف
  2. شبا که ما میخوابیم برادرا بیدارن...
    تا همه چی آرووووووم باشه!
    البته این کار جدید نیست، تو شهرستان ما هم هر از چند گاهی شبها برادرها بیدار بودن، ما باید با ترس و لرز میرفتیم خونه...

    پاسخحذف
  3. داره یک اتفاقاتی می افته خودتون خبر ندارین. احتملا باندی قاچاقی گروهک تروریستی یک فعالیت هایی داره میشه

    راستی عباس جان این لینکی که از من گذاشتی که فیلتره. چرا لینک جدیدم را نمی گذاری؟

    پاسخحذف